Menu

Menu na potencję

Styczeń 7, 2015 - problemy z potencją
Menu na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym elementem mającym wpływ na potencję jest prawidłowe odżywianie. Zbilansowana może łatwo poprawić nie tylko stan potencji, lecz także płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co tracimy podczas ejakulacji. Jak się okazuje, dochodzi wtedy do całkiem poważnych ubytków selenu. Można go unormować jedząc niektóre ryby, orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Inny równie ważny składnik naszego męskiego menu to cynk, który odpowiada za przyswajanie testosteronu, ten natomiast jest odpowiedzialny za popęd seksualny. W czasie picia alkoholu czy palenia tytoniu tracimy cynk, a można go uzupełnić przez warzywa strączkowe, niektóre ryby, mięso, żółtka jaj albo ostrygi.
Niezwykle istotnym składnikiem jest także arginina, która stanowi 80 procent spermy. Arginina powiększa produkcję spermy i zwiększa żywotność plemników. Składnik tadalis ten uczestniczy również w czasie chemicznej przemiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne poddają się rozkurczeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich składnikach jak kakao, wołowina, nerkowce, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Trzeba zwrócić także uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, która jest nazywana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, jajach, nasionach pszenicy oraz ciemnym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, jaka działa na odpowiednie działanie hormonów. Jeśli pragniemy unormować jego niedobory warto sięgnąć do marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie erekcja