Menu

5 rodzajów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

Luty 20, 2015 - problemy z potencją
5 rodzajów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, iż ćwiczenia działają pozytywnie na stan zdrowia. Jednakże czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje seksualne możliwości, sprawność oraz wytrzymałość. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najlepiej ulepszą twoje łóżkowe igraszki!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy pragną ulepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten typ treningów aktywizuje wytwarzanie testosteronu, który jest kluczowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Zdecyduj się na plan treningowy z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Poziom testosteronu podnosi się, gdy wykonujesz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. kamagra w zelu

Żeby udoskonalić jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady oraz brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając odczuć większą przyjemność z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – wiele z tych mięśni ciężko pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane również dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku i ułatwiają panowanie nad wytryskiem, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada też za trzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają wydolność mięśni dna miednicy, co korzystnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj cialis w zelu